الأحد، 16 أغسطس 2009

أنا حاسس بالأمان




أنا حاسس


انا حاسس بالامان بــ زمان غير الزمان

من يوم م جيتنى وعينيك ندتنى

نسيتنى كل اللى كان

نسيتنى عمرى اللى راح نسيتنى كل الجراح

واحلوت الدنيا شوفت حاجة تانية

دوقت اجمل حنان

ايه ده بقى ده اللى انت عملته ده ايه ده

مـ اقدرش انا على كل الحب ده

وازاى دنيتى تتغير كده اول مـ ابص فى عينيك

اهو ده بقى اللى انا لا عملت حسابه

يجي يوم والهوى خبط على بابه

ولا فارقة معايا مره ولا عذابه طول مـ انت ايدى فى ايديك

مش قادر اعيش من غيرك ولا راضية تمر الايام

ايامى بقت من غيرك ايام بتعدى والسلام

ده انا اموت لو اعيش من غيرك بقولها بجد مش كلام

انا مش قادر احس ازاى انا من غيرك كان ممكن اكون

ولا قادر ادوب ع القد ده انا بجد عشقتك بجنون

واهى ترسى معاك زى مـ ترسى واهى تكون بقى زى مـ هتكون

ايه ده بقى ده اللى حصل وجرالى

عينى عايزه عينيك على طول بصالى

بقت الدنيا بتحلى وتصفالى اول مـ ابص فى عينيك

اهو ده بقى اللى انا مـ خطرش فى بالى

شوف كام سنة وانا غلبان وفى حالى

كده كل حياتى تيجى تقلبهالى روح كده الله يجازيك



مصطفى كامل

هناك 4 تعليقات:

Semsema28 يقول...

حلوووة اووى بجد

أشرف الجوهري يقول...

شكرا ليكي يا سمسمة
انما اللي يحب يزور مدونتك يروح أنهي مدونة فيهم :D

Semsema28 يقول...

روووح على مدونة سمسمه 28 الحلم الجميل

المدونة التانيه خاصه بالترجمة

أشرف الجوهري يقول...

Semsema28 ...
رحت على هناك ولسة هروح تاني :D